середа, 4 листопада 2020 р.

"Я-Українець Я-Європеєць"

 https://www.facebook.com/bibliotekaliman/videos/1268111476892657


"Я-Українець Я-Європеєць"





1листопада - День народження Європейського Союзу. До цієї дати центральна міська бібліотека Лиманської ЦБС запропонувала літературний марафон «Я – Українець! Я - Європеєць», у якому прийняли участь учні і вчителі ЗОШ №3. Вони презентували вірші на мовах Євросоюзу. Дякуємо Тендітному Віктору Миколаєвичу за ініціативу , а директорці школи, Аліні Володимирівні, за активну підготовку учнів. Запрошуємо переглянути відео презентацію.

https://www.facebook.com/bibliotekaliman/videos/1268111476892657

А у бібліотеці була розгорнута виставка «Я – Українець! Я - Європеєць». З документів, представлених на виставці, можна дізнатися навіщо потрібний ЄС, про етапи створення ЄС, зрозуміти, як працює Євросоюз і що він дає своїм громадянам
Європейський союз - найбільш природне сучасне економіко-геополітичне об’єднання на сьогоднішній день. Утворився ЄС на основі підписаного 7-го лютого 1992-го року Маастрихтського договору, який набув чинності 1-го листопада 1993- го року. Цьому передувала величезна робота, що почалася ще з 1951-го року, коли в Парижі було підписано договір про створення Європейського об’єднання вугілля і сталі. Європейський союз - це унікальне утворення націлене насамперед на ефективну регіональну інтеграцію. Загальні стандарти і основні цінності, якість і повага до прав людини, єдина, монолітна, але гнучка політика, питання колективної безпеки, роблять єврозону найбільш надійним партнером як для найближчих сусідів, так і для всіх інших країн світу. Мовна політика є обов’язком держав-членів, але інститути ЄС сприяють вивченню інших мов. Крім 24 офіційних мов, існує близько 150 регіональних і міноритарних мов.
В цей День ми приєдналися до привітань і поздоровлень на адресу всіх представників ЄС,побажали їм стійкості, зростання суспільного, економічного і політичного добробуту, яскравих перемог і мирного неба!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Клуб за інтересами «Школа вмілих господинь"

         Шановні друзі! Сьогодні ми хочемо представити вам ще одну талановиту жіночку з нашого клубу за інтересами «Школа вмілих господинь» ...